Маніпуляції в торгівлі

продавець-покупець – відносини, проблемні ситуації, куток споживача, акції, розпродаж
Відповісти
rkarkas
Повідомлень: 50
З нами з: Вів квітня 14, 2009 7:43 am

Маніпуляції в торгівлі

Повідомлення rkarkas » П'ят липня 10, 2009 8:07 am

Маніпуляція "Другу річ отримаєте безплатно".
Цей трюк виконується під девізом: "Купляючи одну річ, другу отримуєте в подарунок!". Насправді ціна просто завищена в два рази. Та ще може виявитися, що товар не ходовий. Тим не менше на цю маніпуляцію багато людей піддаються. Мішень впливу на покупця являється їх скупість. Приманкою є бажання отримати що-небудь на "халяву".

Маніпуляція "Подарунки від фірми".
Обман тут в тому, що вартість подарунків мізерна, і врахована в вартість покупки. Мішень впливу і приманкою є бажання отримати що-небудь на "халяву".

Маніпуляція "Знижка тільки на цю неділю".
На товар кріпиться два цінника; один з яких закреслений. Обман в тому, що що закреслена ціна явно завищена, а нова – ближча до реальної. Мішень впливу на покупця являється їх скупість. Приманкою є обмеження в часі.

Маніпуляція "Схожа назва".
Товари мало відомих фірм, взявших собі назву, схожу з відомою фірмою, продаються по ціні, чуть нищі ніж фірмові речі. Юридично неможливо нічого доказати, так як в назві змінена, пропущена або добавлена одна буква – і це вже інша назва. Получається покупець сам винний: потрібно було уважно читати. Мішень впливу є неуважність покупця. Приманка тут – назва солідної фірми.

Маніпуляція "Закордонна бірка"
На вітчизняному товарі вішають бірку на іноземній мові. Така бірка і служить непоганою наживкою для покупця. Ми звикли довіряти закордонним маркам. Інколи навіть більше як своїм очам..

Маніпуляція "Продаєм нище ринкової ціни".
Мішень впливу – бажання покупця зекономити на покупці. Приманка – легкість досягнення мети. Якщр тільки на хвилину задуматись, щоб зрозуміти, що тут щось нечисто. Ніхто не буде продавати собі у збитки. Це означає ринкова ціна нічуть не вища тої яку пропонують, або товар бракований, зіпсований і т.д.

Маніпуляція "Слухи про подоржчення".
Слухи про подоржчення товарів, продуктів, послуг призводять до активності покупців. Час від часу вони розпускаються великими торговими компаніями,

Відповісти

Повернутись до “Торгівля”