Ваше місто: Київ

Розіграш коробки року UAbox 2015


Любі наші,
закінчився 2015 рік, і ми в українському коробочному сервісі UAbox вирішили підбити певні підсумки.

коробка року UAbox 2015

якщо у вас не завантажуються зображення - перегляньте цю новину на нашому сайті (посилання)

Кращий підсумок - випуск лімітованої коробки 2015 року.
Ми підготували низку цікавих публікацій з представниками компаній косметичного ринку України. 
Вони поділяться результатами 2015 року та розкажуть про плани на наступний рік. Також бренди представлять саме той засіб, який увійде в коробку UAbox 2015.
Коробка буде зібрана в 1 екземплярі та розіграна серед наших читачів/підписників.
Приєднуйтесь!

Умови розіграшу (проводяться на наших сторінках в соціальних мережах):
1. вподобати сторінки  та партнерів;
2. поширити пост з розіграшем;
3. поставити в коментарях посилання на веб-сайт UAbox (https://uabox.com.ua/news/uabox-2015)
4. відмітити в коментарі свого друга/подругу

Розіграш відбудеться 12 лютого, напередодні Дня всіх закоханих.
Успіхів!

Здобутки 2015 року та плани на 2016 рік

 

Ярослав Процько, розробник бренду Piel Cosmetics, директор та співвласник компанії:

2015 був досить успішним для нашої компанії, не дивлячись на всі коливання курсу, ми продовжуємо рости, збільшувати продажі і дистрибуцію. 

Радіємо, що на українських споживачах косметики тренд smart consumption (розумного споживання) відобразився в заміні більш дорогої імпортної продукції на українські бренди.

Плани на 2016 - йти вперед! 

Зараз ми закінчуємо розробку ряду продуктів для розширення існуючих лінійок. Вже в лютому-березні зможемо запропонувати засоби по догляду за волоссям - шампуні, маски і масло для волосся, гелі для душу, захисні SPF-засоби для обличчя і тіла, гель для кутикул і для педикюру, маски для відбілювання шкіри обличчя і проти купероза. 

На початку року запускаємо довгоочікувану професійну чоловічу лінію доглядової косметики.
Також, оцінюючи перспективу українського косметичного ринку, плануємо вихід двох нових брендів. Вони традиційно (для PielCosmetics) будуть розроблені на основі інноваційних європейських активних компонентів і низькомолекулярної гіалуронової кислоти і наносрібла.

Засіб у коробку UAbox 2015

Унікальний комплекс розроблений на основі екстракту кори перуанської ліани Uncaria Tomentosa та екстракту планктонного організму Artemia salinа здатний активізувати внутрішній потенціал шкіри на всі 100%. 

Підсилює внутрішній імунітет і заряджає шкіру енергією.

Результат: при використанні активуючого комплексу шкіра буде випромінювати здорове сяйво зсередини, отримає ідеально рівну гладку текстуру. При тривалому застосуванні, посилиться її природний імунітет, що дозволить шкірі виглядати на всі 100% і зберегти молодість якомога довше! Інноваційний комплекс дозволяє запобігти старінню шкіри прямо зараз, помітно поліпшити її стан, зовнішній вигляд і відчуття.

Завдяки енергетичному еліксиру:
• Обличчя буде світитися здоров'ям
• Шкіра стає більш пружною
• Текстура вирівнюється
• Зморшки розгладжуються

Piel Cosmetics: , , ,

 

Здобутки 2015 року та плани на 2016 рік

Альона Шкут, офіційний представник київських корнерів Demeter Fragrance Library

2015 рік був дуже цікавім та насіченім для Компанії.
Будучи достатньо юним бізнесом та підприємцем в даній сфері, та ще й з таким нетрадиційним брендом, кожен крок здається авантюрою, але саме цей рік показав нам - йдемо вірним шляхом. 

З'являється все більше #demeterlovers та шанувальників нашої продукції, а також є досить багато постійних клієнтів. Коли на виїздах (виставках та ярмарках) заводиш розмову з покупцем, то розумієш, що вже не потрібно розповідати "хто такі" і "що представляємо". Це дуже приємно. Але ми на цьому не зупиняємося, бо бренд досить різноманітний і є море ідей, які хочеться реалізувати.

Ми відмітили, що наш продукт слід представляти індивідуально, а також має бути представник, який зможе "навчити" в чому ж фан нашого продукту. 

Якщо хочете здивувати близьких подарунком, що може бути унікальніше ніж Деметер?

У нас в наявності до 200 видів ароматів, які можна прив'язати до будь-якої події, згадки чи професії. Дякуючи засновникам та ідеологам Деметер, представлена достатньо унікальна можливість - створювати власний аромат, купуючи два флакона, фактично отримуєш три аромати.

А якщо хтось не знайде бажаного аромату чи його поєднання, завжди є можливість написати листа до Нью Йорку власнику бренду - Марку Креймсу, та запропонувати свою ідею і хто знає, можливо саме вона стане наступним бестселером.

Серед планів на 2016 рік є дуже амбіційні, такі як відкриття корнерів по Україні. Цікавлять Одеса, Харків, Львів. 

Також більш насущні:
- Деметер Personal Box, подарунковий сервіс, який дає можливість зібрати індивідуальну коробку. Все що треба - заповнити заявку на сайті та додати фото, на основі цього консультанти підберуть два аромати, вкладуть у Personal Box з особливим дизайном, іменним підписом та фото. Варіант такого подарунку є унікальним та нетривіальним. Враховуючи розмір бібліотеки ароматів Деметер, можна поєднати самі приємні спогади, а також маленькі натяки.

- донести, що Деметер представлений не тільки парфумерією, але й ароматами для дому, які користуються попитом у тих, хто вже спробував і купують флакон за флаконом. Маслами для тіла та масажу, ще можна використовувати як для волосся, так і для нігтів, що забезпечує їх живлення. І гелями для душу, що також підходять для миття голови.

- кожні півроку поставляємо ароматні новинки, які ще не відчували носики країни. Цьогорічні це - "Гоголь-моголь", "Імбірний пряник", та "Хатинка".

Наприкінці, хочеться поділитися тим, що доводилося чути від наших клієнтів
- О Господи, хто захоче пахнути "Похоронним бюро"?
- Дайте мені хробака!
- А є аромат шкарпеток?
- Чому на флаконі написано "Піца"?
- Іване, дивись, парфуми з ароматом трупів!
- Щось не розумію куди це... (Після 5 хвилин пояснення).

В Новому році всім бажаю бути трішки дивакуватими та безрозсудними! Бути собою. Бути щасливими.

Засіб у коробку UAbox 2015

Наш самий новорічний аромат! 

Завдяки йому, ви зможете не тільки відчути запах свята, але і зробити хороший подарунок своїм друзям, що мріють відсвяткувати Різдво у Штатах. Генеральний директор Demeter дуже пишається цими духами, адже вони - справжня візитна картка компанії. Цей аромат дуже складно віднести до монопарфюмеріі, тому що тільки наблизивши до флакону ніс, ви відразу відчуєте одночасно дуже пряні і солодкі ноти. Усередині неначе змішалося все! Різдвяна ярмарка, святковий стіл, затишне нью-йорске кафе і свіже гірське повітря. 

Mеrry Christmas!

 

Здобутки 2015 року та плани на 2016 рік

Юлія Дворнікова, бренд-менеджер ТМ SVR

Історія лабораторії SVR налічує вже більше 65 років, але в Україні цей бренд представлений тільки 4 роки. 
SVR був створена фармацевтами, метою яких була розробка високоефективних засобів для задоволення потреб шкіри. 
Асортимент марки включає у себе, як продукти дерматологічного догляду за шкірою (при деяких шкірних захворюваннях), так і естетичного догляду. 
У 2015 році асортимент марки поповнився новими продуктами і лініями: 
• Гідральян - висококонцентроване зволоження 
• Фізіопюр - кисневе очищення 
• Ліфтіан - глобальний омолоджуючий догляд. 
Також, оновилась лінія для жирної проблемної шкіри. Замість засобі Лізальфа асортимент доповнили нові позиції Себіаклер. 
У 2016 році SVR також планує розвивати своє портфоліо, розширювати асортимент і покращувати вже існуючі формули. 
Незважаючи на численні зміни у формулах і лініях продуктів, місія Лабораторії SVR залишається незмінною - створення високоефективних і безпечних засобів для здоров'я та краси шкіри. 

Засіб у коробку UAbox 2015


Туба 200 мл
Для всіх типів шкіри, у т.ч. чутливої
Склад:
• магній (насичує шкіру киснем);
• екстрам'яка очищаюча основа;
• зволожуючі компоненти.
Властивості: м'який гель ніжно очищає шкіру від забруднень, освіжає її і насичує киснем. Засіб не пересушує шкіру, легко змивається. Має легкий гіпоалергенний аромат.
Спосіб застосування: наносити вранці і ввечері на вологу шкіру масажними рухами. Ретельно змити водою.
Без парабенів, барвників, мила і спирту.
Має фізіологічний рівень pH.
Засіб протестовано на чутливій шкірі під контролем дерматологів.

 

Здобутки 2015 року та плани на 2016 рік

Ірина Вергун, бренд-менеджер ТМ Урьяж

Дерматологічні Лабораторії Урьяж (Франція) спеціалізуються на створенні косметичних засобів для всіх типів шкіри і всіх вікових груп, а також на виробництві засобів специфічного дерматологічного догляду за шкірою, що задовольняють вимоги і виправдують очікування лікарів і фармацевтів.

Лабораторії випускають повну гаму гіпоалергенних засобів на основі термальної води Урьяж, що володіє цілющим впливом на шкіру.

Всі засоби поєднують чудові косметичні якості, прекрасну переносимість і високу ефективність.

Асортимент продукції постійно поповнюється високоефективними засобами за рахунок використання інноваційних технологій і новаторських формул, розроблених на основі сучасних досягнень науки.

У році, що минув оновилася і поповнилася новими засобами лінія для очищення шкіри і зняття макіяжу. Сьогодні марка представлена ??на ринку трьома продуктами - термальними міцелярними водами для демакіяжу, розробленими для кожного типу шкіри, а також пінкою для чутливої, ??нормальної та комбінованої шкіри. Для зняття макіяжу з контуру очей Урьяж пропонує новинку - двофазний засіб для зняття водостійкого макіяжу.

У 2016 році планується виведення на ринок України нових засобів - оновленої сонцезахисної лінії Барьесан, засобів по догляду за сухою шкірою, а також нас чекають нові упаковки існуючих засобів, цікаві набори та акційні пропозиції.

Засіб у коробку UAbox 2015

Двофазний засіб для зняття водостійкого макіяжу з очей Урьяж

Двофазний засіб для зняття водостійкого макіяжу з очей Урьяж

Флакон 100 мл

Рекомендовано:
Для зняття всіх типів макіяжу, у тому числі водостійкого і дуже стійкого.
Для чутливих очей і губ.

Склад:
• Двофазна рідина: масляниста і водна фаза
• Термальна вода Урьяж
• Квіткова вода волошки
• Поверхнево активні речовини
• М'які розчинники

Властивості:
• Ефективно видаляє макіяж з контуру очей і губ
• Квіткова вода волошки заспокоює і зменшує відчуття дискомфорту
• Термальна вода Урьяж заспокоює, захищає і зволожує шкіру

Застосування:
Добре струснути флакон для змішування двох фаз. Просочити два косметичні диска засобом і прикласти на закриті очі на 10 секунд. Делікатним рухом від коренів до кінчиків вій видалити макіяж.

Гіпоалергенний. Пройшов офтальмологічне тестування.

 

Здобутки 2015 року та плани на 2016 рік

 

Катерина Рєкова, засновник косметичного бренду LOOKY LOOK

2015 рік був для нашої компанії нелегким, але й одночасно успішним. Ми не лише змогли зберегти любов та довіру наших клієнтів, але й значно розширити їх коло. Якщо в 2014 році наша продукція в основному користувалася успіхом серед киян, то сьогодні разом з нами харків’яни, дніпропетровці,  львів’яни, криворіжці та мешканці інших міст України. Завдяки цьому, ми збільшили об’єми продукції та вивели нашу компанію на рівень підприємств з масовим випуском. Ми пишаємось цим та робимо все можливе, щоб не розчарувати прихильників нашої справи.

Також 2015 рік ознаменувався для нашої компанії створенням рецептур нових косметичних засобів, які без сумніву сподобаються українкам. Серед них:

  • молочко для тіла, представлене в п’ятьох вже існуючих серіях: RELAX – для гармонії, SLIM – для пружності шкіри, FITNESS – для моделювання фігури, SILK – для надання шкірі шовковистості, та ELIXIR з природними афродизіаками;
  • сухе масло для тіла;
  • лінійка гелів для вмивання;
  • масла для волосся;
  • лінійка сироваток для обличчя;
  • тощо.

На 2016 рік в наших планах не лише розширення української аудиторії споживачів, але й вихід на міжнародну арену. Нашою продукцією зацікавилися Польща, Чехія та Саудівська Аравія. 

Ми пишаємося тим, що для українців LOOKY LOOK – це вже не просто один з виробників натуральної косметики, а улюблений бренд, та обіцяємо, що не лише не розчаруємо наших прихильників, але й зможемо порадувати та навіть здивувати, адже все, що ми створюємо, ми створюємо з любов’ю та натхненням! 

Засіб у коробку UAbox 2015

Активні компоненти: протеїни шовку, кокосова олія, мигдальна олія, D-пантенол, вітамін F.

Універсальна рецептура бальзаму дозволяє використовувати його для всіх типів волосся. Кокосова та мигдальна олії надають волоссю блиск та шовковистість, запобігають появі сухих кінчиків. D-пантенол зволожує волосся і попереджає втрату вологи. Протеїни пшениці та вітамін F розрівнюють волосся, полегшуючи його розчісування. Бальзам серії Delicate Care не містить рослинних екстрактів та ефірних олій. Розроблений спеціально для людей, схильних до алергії та вагітних.

0% сульфатів, силіконів, парабенів.

Наша продукція не тестується на тваринах.

Застосування бальзаму: після застосування шампуню, злегка промокніть волосся рушником і нанесіть бальзам, відступаючи 5-7 см від коренів. Протягом декількох хвилин рівномірно розподіляйте бальзам по всій довжині, при цьому ніби розчісуючи пальцями волосся. Змийте водою.

Категорії новин

Підписка на новини



Ваше місто - Київ,
вгадали?